Wednesday, December 1, 2010

my number 1

AD: papa, mekdonalds mahal tak? mana lagi mahal, KFC ke mekdonalds?
Papa: dua-dua mahal
AD: ohh...takpela
Papa: AD nak makan mana? sebab AD nak, papa tak kisah.
AD:KFC *sambil senyum lebar*

***********
My sister today told me over YM that AD tore 4 keping RM1 yang mak bagi dekat dia. Nak tahu tak kenapa? Sebab dia nak share dengan cousins dia.


***********

AD now loves to read the papers with Papa. Sementara Papa baca other sections, AD will take a section and spell out words and read the page numbers.

i tell you, like any other mother out there, i am so proud of my son.

to me, he is the bestest eldest baby ever.

4 comments:

fika79 said...

waaa..AD sgt terror..bila la syamil nak pandai baca..tp mmg tanak put pressure on him..huhu..tp sgt excited nak tunggu dia pandai bc jugak.,.

miSs inTerpReted said...

ala nat..actually he can only read the words he recognises yang dia belajar kat sekolah je...heheheh...

yg banyak, dia spell it out and papa dia la yg kena teach him to pronounce it.

munchkin said...

I love KFC too. Nothing beats the oily lemak-lemak found in the drumstick of KFC's original recipe (kekadang spicy pun ok gak) chicken. Yummy. Now you've made hungry. And I love the whipped potatoes. And the cheezy wedges. Yumms.

Cepat pulang, Che Sab. I will treat you and AA and AD to KFC. :)

miSs inTerpReted said...

huns: I supermiss KFC!!! will take up your offer next time i am in KL, ok??