
I am still looking for a Tagesmutter. Gosh....tolonglah ada orang nak jaga Andi. If not, he'll be going back this June together with dani and that will break my heart.
Mengenangkan Dani nak balik pon can deduce me to tears...inikan pulak both my precious boys. tsk. tsk. Saya berdoa supaya Allah membuka jalan so that ada caranya. PLEASE!!!!
Anyhoo, I have enrolled myself in that speaking class. So, on tuesdays, you will see me tired okei. kelas from 3-7. and from 7.45-9.15.
I have also started listening to the radio, tapi ada jer tangan budak kecik tu gatal nak pusing-pusing dial radio ittew.
Die Zeitung (surat khabar) akan saya beli esok. I thought buying a weekend paper would be better no? Cos if kat Mesia, weekend paper la sarat dgn macam2 artikel and I hope this applies to Wien too. hikhik.
Ya Allah, Permudahkanlah urusanku dan jauhkanlah aku dari kesusahan.
I really hope to find a tagesmutter, fast.
I really hope i can go back this summer, insyaAllah.
Mengenangkan Dani nak balik pon can deduce me to tears...inikan pulak both my precious boys. tsk. tsk. Saya berdoa supaya Allah membuka jalan so that ada caranya. PLEASE!!!!
Anyhoo, I have enrolled myself in that speaking class. So, on tuesdays, you will see me tired okei. kelas from 3-7. and from 7.45-9.15.
I have also started listening to the radio, tapi ada jer tangan budak kecik tu gatal nak pusing-pusing dial radio ittew.
Die Zeitung (surat khabar) akan saya beli esok. I thought buying a weekend paper would be better no? Cos if kat Mesia, weekend paper la sarat dgn macam2 artikel and I hope this applies to Wien too. hikhik.
Ya Allah, Permudahkanlah urusanku dan jauhkanlah aku dari kesusahan.
I really hope to find a tagesmutter, fast.
I really hope i can go back this summer, insyaAllah.
4 comments:
eh dani sangat comel laah.now i baru tengok bebetul mukanya.hehehe.
good luck kakak!
Sabb, Andi korang dah cukur ke?
amalkan surah al waqiah everyday & doa permudahkan segalanya..insyaAllah
angah: tima kasih angah!!!
grungee: dah..cukur sendiri jer kat sini. tak de la marhaban ke, or belah langit ke (issit what its called?? im not sure la..yg bagi rasa kurma , madu, etc tu). skang rambut andi tumbuh lite lite jer.
izma: insyaAllah. thanks for the tip babe!
Post a Comment