i am sorry....but i am still quite peghak and giggle like a silly girl (to myself, of course) when people address me as dr.
oh my god.
i still cannot believe i am done. i dah jadi doktor. masih susah nak percaya. masih dalam disbelief. dan masih kembang-kembang hidung bila i am introduced as doktor.
maafkan saya jika saya sound meninggi diri. do you feel like this as well?
masih tak percaya.
as for perkembangan in my ds51 application, i dah dapat persetujuan dari 3 pengadil peribadi, Alhamdullilah. Borang pon actually I dah isi. hehe. Now nak tunggu penjanaan maklumat on my publication and also to get approval of the conferences I attended. Lepas tu dah clear, I nak email my pengadil peribadi again to ask if they have submitted the borang. Lepas tu, I nak hantar borang I.
Then, have to apply for the grant.
okie dokie...have work to do.
p.s: finally got my own room!!
3 comments:
hello Dr! saja je bg u kembang lg skettt hehe...
babe..i dah tulis banyak kali nak congrats u tapikan asik tak boleh masuk..geram!!!btw not too late i guess,congratsDr..doakan i pulak.
Lama tak singgah sini & what a coincidence...congrats Doc!
Welcome home & selamat menabur ilmu eh!
* my position doesn't permit me to lompat to 51..hehe..merangkak la selagi dok dlm gov research institute ni ;p
Post a Comment