Life can be tough. Take that baby steps to where you want to be. We are, afterall, creatures who are made to survive. I WILL SURVIVE this. I will have to learn to be indifferent. I must make myself happy. And, I will try my best to not let anyone get between us.
Wednesday, October 27, 2010
ketagih
i heart derek morgan criminal minds.
yes, keje menimbun, tapi saya masih tak sedar diri and keep on watching CM.
Criminal Minds? Mak dinch pernah tengok noks... tapi la ni mak dok layan Desperate Housewives (d'oh...macamlaa semua dinch hoi kannnnn) and Apprentice UK version..ohh and X-factor..ya hamponnnn matitak mak couch potato melampau??? :P
2 comments:
Criminal Minds? Mak dinch pernah tengok noks... tapi la ni mak dok layan Desperate Housewives (d'oh...macamlaa semua dinch hoi kannnnn) and Apprentice UK version..ohh and X-factor..ya hamponnnn matitak mak couch potato melampau??? :P
criminal minds best uols!!!!! hmm..maybe lepas habis criminal minds, i can layan desperate housewives plak.
Post a Comment