Meine Prufung ist nachste Woche!! *pengsan*
I have been doing some exercises but those exercises tak de jawapan. Oleh itu, saya telah mengemail cikgu tuition German saya semasa di KL dan minta bantuan (berbayar ok) to check my answers. He said ok. So, tonight, I hope to bersengkang mata and email him those stuffs. Its umformungen, by the way.
Then, saya mesti lebih gigih belajar. Ya Allah, permudahkanlaaaaa urusanku ini.
on another note, less than two weeks left with my Dani. sedihnye when i think of it. but then, it only made me want to study harder cos i keep on thinking if i pass, i can be in KL 2 weeks after Dani balik.
And, saya telah nekad, if I pass, I'm going to buat somekind of doa selamat and makan-makan thingy di rumah mak saya. Antara menu yang saya dah fikirkan adalah satay!!! *salivates*
Jadi kawan-kawan, kalau ada masa, tolonglah doakan untuk saya. Mana tahu, boleh makan satay free kat rumah Mak saya!!!
p/s: Along arriving in two days!!!!
3 comments:
sabb best of luck!! i am so confident that u can do it!!! aku doakan semoga ko berjaya the test so that we can meet & gossip2 di sini!!! :D
boo i doakan all the best in the exams. miss you lots and can't wait to meet andi :) take care!
PRAY U PASS YOUR EXAM & U CAN BALIK & I CAN MEET ANDI SOON.
Post a Comment