Tuesday, February 1, 2011

Anugerah Tuhan

You know what is an amazing conincidence?

Everytime I am pregnant, one of my best friends would be preggers as well!!!

Congratulations Nana!!! I am super excited. hehehe.....

So far, AD was born in the same year as ayang's NDS

AA pulak, satu batch dengan ayang's NIZ and iezma's H and tak jauh beza with tank's D.

Now, baby in tummy plak ada gang....hehehe....I LIKE.

4 comments:

Cik Puan Bidadari said...

mungkinkah i akan dapat anugerah tahun ini, agar seangkatan dengan yours and nana's? doakan ya?

Fadzli said...

Hi Sabb!

mJ said...

thanks for visiting my blog...salam perkenalan to you :D

as for the bag tu, feel free to visit thecrazycoach.blogspot.com & broughwithlove.blogspot.com

miSs inTerpReted said...

insyaAllah Anne!!!

hi Grungee. lupa plak Arsyad pon sama tahun dgn baby in tummy and Icha sama dgn Andi!!!! Yeay!!! aku macam can forsee kita akan compare2 tempat mana tuition bagus nanti. wakakkaka..

mj: thanks for the link!! teruja i tgk beg u tu la. terus mengidam. hehe