1. Done with handout for my presentation. Harap-harap group members berpuashati dengan apa yang ai hasilkan. Malam ni ada discussion over skype. Sigh...discuss dalam keadaan gelap gelita.
2. Now, kena tumpukan perhatian kepada assignment! Esok dan lusa rasa nak duduk dendiam kat stabux sambil membaca selambak artikel. Harap-harap misi berjaya! Bila dah terasa boring, ingat nak jenjalan sambil ambil gambar untuk assignment chai tea.
3. Sabtu, I plan nak betapa kat comp lab pulak, nak type out the draft, insyaAllah.
4. Ahad, I nak pi merewang ke Schonnbrun. Semoga ai larat bawa perut dan tak membuatkan orang lain rasa menyesal keluar dengan I, since I now tend to walk slowly thanks to the frequent pain dekat tummy.
Kalau uols perasan, I am actually trying to keep myself busy with work and more work. Sebab dalam hati dah excited sangat amat at the prospect of meeting the boys!!! And I am sure I would not be doing anything the first few weeks that I am back (oh, except for the conference. Alahai..kena siapkan powerpoint and text juga!!!! Must not forget. Maybe can work on this on the plane?)
OK. Nak pergi kelas. Alahai....tak larat ok nak jalan pi kelas.
4 comments:
Bless ya..all the best of luck naaaa..and schonbrunn?? Shantekkkk sesangat!!! :) dinch hoi lah bila weols akan terjah Wien lagi ni
thanks lee!!!
tula....ai tak sabar nak pi schonbrunn tu. nama je duduk vienna, tapi ni first time nak pi. hihi.
god, maybe i need to get pregnant nak dpt kan smgt bekerja berganda2 mcm u. i terlalu lah pemalas skang ni. dah 4 hari x jejak kaki ke lab shhh! (sejak balik portugal)
semangat berganda ni sebab nak balik!!!heheheh....takut dah sampai tanah air kang, semangat trus non ado. hikhik.
Post a Comment