rasa nak nanges je tadi masa beratur beli toasted mozarella sandwich kat my favourite sandwich stand.
Sebab apa tau? Sebab I rasa amat penat kehulu kehilir dari pagi tadi. Pagi tadi, I went to my insurance kundenzentrum (customer service centre) untuk bertanyakan pasal kenaikkan harga insurance tu, and sama ada i kena pi bank increase the amount to be paid (because I auto debit je tetiap bulan) OR ia akan secara automatik auto debit the new amount(like my electricity bill). Tapi, boleh pulak minah tu cakap tak tahu, and ai kena pergi main office to tanya. Argghhhh *tarik rambut*
So, I thought, maybe I should just call the main office. I dialed the number, tapi manjang je machine angkat and lama tunggu pon, tak dapat gak cakap dengan anyone. *geram*. Then, I decided, email ajela. So now, tengah tunggu dorang reply. If non ado reply, looks like I would have to make my way to the ´main office on Thursday.
Next, kan ke I buat projek chai tea latte? Well, entah kenapa, semalam I thought that my project does not sound 'intelligent enough'. Maka, I pon gigihla cari buku pasal history of food and etc and find the books I needed at the history library. So, I pi library tu tapi buku2 tu hanya boleh dipinjam during weekends. So, i thought, I would just photocopy the chapters that is relevant la kan. Tapi kan, yang buat I geram, the copy machine sana tak accept my fakultas copy card. Dia kena beli kad lain plak dah (best copy card) which is 10euro. Masalah problemnya, I only had 5 euros with me, so, dengan perasaan hampa, I put the books back and headed out of the library. Looks like I would have to photocopy the chapters esok la pulak in between classes. :(
Hari ni, asalnya, ai plan nak buat assignment. Tapi I am so freaking tired of all the walking I did. Jadi mood nak buat pon dah pudar uols!!! hmph. Mungkin malam ni la kot.
Next thing yg I amat risau adalah, i still haven't bought anything for my MIL and FIL. You tahu, i tak risau langsung pasal my mom cos she's cool about it. Tapi, for MIL, by hook or by crook, I kena gak get something. haih. Bila nak beli ni?? Mungkin lepas check up on Thursday.
Oh. Please give me strength to go through this.
Dahla tak buat apa lagi untuk my theoretical framework. *ketuk kepala*
Nasib some of the handouts for my presentation tu dah almost settled. I just need to write a good paper. Ya Rabbi. letihnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
I hope I would be able to get my work done bila dah balik nanti! Ai feel so kalut because I want to get most of the things on my to do list settled.
Heeeellpppppppppppppppp!!!!!!!!!
1 comment:
takpe babe..jgn stress sgt..insyaallah u can do it!gud luck k.
Post a Comment