Saturday, January 28, 2012

sharing is caring #6

Kali ni, i nak sharing is caring pasal tempat beli lampu, kipas dan water heater paling murah di Klang Valley!!!

Ia adalah di:
No.33, Jalan BPU6, Bandar Puchong Utama

Sila pergi ya!! Memang murah sangat.

Mula-mula, we went there to beli lampu. This was when I was back last year. We bought a bunch of lights and 2 kipas jer. Harga kipas dia, memang murah berbanding dengan kedai lain yang we ols survey. Even the lights pon!! I saw the same light I bought for my living room dijual di Nilai 3 dengan 300% lebih mahal dari apa i beli kat houses lighting. the same lights!!! sama sejibik sejibun!!!

Anyway, a few weeks ago, Dr Sunshine started to cari storage water heater plak. He went to a lot of shops. We have decided to intall Joven storage water heater. Maka, dia dok compare-compare la prize kan. Kedai joven sendiri, mak aii...mahal uols! So, i cakap la kat Dr Sunshine, cer check kat Houses Lighting, ada jual tak storage water heater. Cos the last time I went, I nampak that water heater biasa tu ada. So Dr Sunshine pon pergila. Dan...harga yang dijual di sana almost 40% less that harga kat kedai lain!!!

Maka, Dr Sunshine akan ke sana lagi sekali untuk memborong lampu, kipas dan juga water heater. hehe.

So, if you all are in the midst of buat rumah and etc, do visit this shop. Memanglah, macam jauh sikit kan. Tapi berbaloi baloi!!

No comments: