i brought aaron for his check up today. At 11 days shy of being 6 months, he is 6.77kg and 65cm. I think he is a tall baby because I dukung pon, kaki dia dah melonjong. His length is definitly longer than my torso. Lepas check up tu, nak beratur untuk buat next appointment tu, mengambil masa yang agak lama. I tell you, ada minah ni, siap kena reject lagi oleh klinik ittew sebab i think they are not taking in new patients anymore. Anyhoo, lepas dapat appointment baru, kena la bagi susu. Maka, by the time I left the clinic, it was close to 11. Sempat singgah buat groceries sikit and terus balik to reach home about 12.30. By the time sampai rumah, mood adalah sudah ke laut. uwaaaaaaaaaa
Jauh di sudut hati, memang ada perasaan risau ya amatz like sempatke habis ni...
tapi ada juga kata2 slow and steady wins the race (ni pinjam dari bob the builder).
So here I am, malam2 ni, trying to write because i am worried. huhu.
oklah. saja nak luahkan perasaan.
my bestfren is coming to visit me. woot woot. cannot wait. then we plan to go to venice. :)
1 comment:
ternyata slalu psg citer kanak2 kat TV. kata2 bob the builder pon jd falsafah gitu hehehe. xpe, makna dia mmg mendalam tu
Post a Comment